top of page

Shhh..! De voksne tegner - Malebog for voksne


Hvem siger at malebøger kun er for børn? - der er jo ikke noget mere afstressende, end at sidde og male eller farvelægge i sin egen lille verden. Jeg har altid tegnet og har aldrig vidst hvad jeg skulle bruge mine illustrationer til, men nu har jeg fundet ud af det. Jeg vil lave en malebog for voksne og jeg er allerede godt i gang med at udarbejde den. I kan se nogle af illustrationerne jeg har tegnet indtil videre. Så hvis du godt kan lide at tegne eller være kreativ, men ikke har dyrket det i mange år, så kan du starte med at farvelægge.

At udtrykke sig kreativt i malebøgerne har faktisk en terapeutisk effekt, der hjælper med at rense kroppen og hjernen for spændinger og tanker. No wonder at børn elsker det så højt!


bottom of page